Hvem er vi

Vi er en klub i konstant bevægelse og udvikling. Vi arbejder hver dag på at gøre klubben så attraktiv for børnene som muligt. Det gør vi ved at inddrage børnene og tage højde for deres ønsker, interesser og behov i de daglige aktiviteter og tilbud. Vi er opmærksomme på at flytte fra SFO til klub er en stor omvæltning, og arbejdet med indre styring af egne valg er en proces, som jeres barn skal have støtte og opbakning til.

Når man går på Trællerupskolen i 4-6 kl. og vælger Klub23 som fritidstilbud, så skaber man de bedste rammer for at støtte sit barns udvikling i et forpligtende fællesskab. Et fællesskab som er skabt på tværs af årgange og klasser med støtte og guidning af professionelle voksne. Vi har fokus på det enkelte barns udviklingsbehov og kompetence i samspil med andre.

Vi glæder os  til at skabe udviklende øjeblikke og oplevelser af samhørighed i fællesskab med jeres børn i fokus.

På vegne af hele skoleledelsen,

Kenneth V. Jeppesen

Pædagogisk og SFO leder på Trællerupskolen