logo34

Elevinddragelse

Elevrådet
Et elevråd med indflydelse

Målet er, at man som elev på Trællerupskolen oplever inddragelse, indflydelse og medbestemmelse i alt lige fra det, der sker i undervisningen + i SFO/Klub til, hvordan der skal se ud både inde og ude.

Vi har i den nationale demokratiuge (uge 36) arbejdes målrettet med at sætte fokus på elevrådet. Vi har i dette skoleår struktureret et elevråd med et minielevråd 0. -3. kl og et elevråd fra 4.- 9.kl.
Herunder ses dette års elevråd.

eELVRÅD

Temauger/Fælleskabsuger

Trællerupskolen ser eleverne som en stor ressource i at udvikle skolehverdagen. Skolen har 4 fællesskabsuger hver skoleår, som eleverne har indflydelse på temaerne i.

Læringsmiljøer

Eleverne i elevrådet har har medbestemmelse og indflydelse på at skolen har skolemøbler, som opfylder krav og ønsker fra eleverne. Dette betyder at vi snart er i mål, med at have skiftet alle møbler fra indskoling til udskoling.

Møbler

Vores fællesarealer er ligeledes indrettet med læsehuler, miljøer og en drømmevæg hvor alle elever og medarbejdere har bidraget:

læse

læs2