SFO

Vi er en SFO i konstant bevægelse og udvikling. Vi arbejder hver dag på at skabe et fritidsmiljø, som indbyder til leg, kreativitet, bevægelse, fællesskab og udvikling - individuelt og socialt.
Dette er vores kerneopgave og den gør vi os umage for at løse – hver dag –med en anerkendende tilgang.

Når man er indskrevet på Trællerupskolen, så bliver man automatisk tilbudt en plads i SFOen. Vælger man denne, så skaber man de bedste rammer for, at støtte sit barns udvikling i et forpligtende fællesskab. Et fællesskab som er skabt på tværs af årgange og klasser, med støtte og guidning af professionelle voksne. Vi har fokus på det enkelte barns udviklingsbehov og kompetence i samspil med andre.

Vi prioriterer det at skabe mening for børn og forældre højest, så skulle de kommende afsnit skabe undring eller behov for uddybning, så er kontakt os gerne.

Vi glæder os til at hilse på jer og følge jeres børns udvikling.

På vegne af hele skolen,

Kenneth V. Jeppesen

Pædagogisk og SFO leder på Trællerupskolen